Kızlar önerileriniz nelerdi. Corasatin pembe ve bioderma atoderm balsam kullanıyorum günlük 2 3 defa siliyorum kese lif kullanmıyorum ama baya yayıldı tekrar gideceğim doktora. Uzun sürer geçmesi dediler sırt gövde de mecvut 😔 kortizon istemiyorum 7 aylık henüz. Bitkisel bildiğiniz kürler nelerdir yada ne önerirsiniz