Balık yağı kullanıyoruz. Doktora danışarak başladım. Möllers aldım ama 3 ayda biraz zor bitiyor. Ebat olarak daha küçük olduğu için Oceans a geçeceğim. Sitesinde neler var bir bakayım derken bu ürünü gördüm. 18. Aya kadar doktora gitmeyeceğim ortalama 20 gün var. Yani şu an doktora sorma imkanım yok. Doktoruna sorarak ya da sormayarak bu ürüne başlayan var mı?
