aren3521 Merhabalar. Bebeğim 4 aylık 3.5 aydan beri ne mama ne süt içmek istemiyor asla resmen saatlerce aç kalıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu kafayı yemek üzereyim 🥲
ucmelekannsi aren3521 atak zamanı canım 4 buçuk aydan beri yaşıyorum yarın beş aylık olacaz ve hala devam ediyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM aren3521 yaşadım yaşıyorum. Yemiyo ben sık sık teklif ediyorum ama ısrar etmiyorum. Canı ne zaman isterse o zaman yer
Uraztos aren3521 sakin ol arkadaşım malesef öyle yapıyolar. Bize sakin kalıp ısrar etmeden sık sık teklif etmek düşüyor. Zıplayarak, ayakta, şarkı söyleyerek, oyuncak gösterereı, dikkat çekici kolye takarak denedim bazen alıyor bazen almıyor inat 🥲
06noname aren3521 aynı sorunu yaşadım üstüne uykusuzluğu var huysuzluğu var memnuniyetsiz keyifsiz ben her yöntemi denedim biberonu görünce ağlıyor benimki istemiyor uykuda fln denedim bazen alıyo bazen almıyo bi gün 7 saat bişe yemeden durdu ben ağladım o yemeyince ebemiz bana eğer böyle strese girmeye devam edersen sütün kesilir yapma diyince silkelenip kendime geldim saldım baya isterse içer istemezse zorlamıyorum oyun fln oynatmaya çalışıyorum napalım deyip oluruna bıraktım geçecek illahaki
berfiii ucmelekannsi benim bebeğim bu ayın 23ünde 3 aylık olacak dünden beri o da aynı durumda içmek istemiyor 3-3 bucuk saatte bir 40 ml 70 ml arasında değişiyor önceki içtiğine göre çok az bu da mı atak dönemidir?
ucmelekannsi ucmelekannsi pardon yanlış olmuş 3 buçuk aydan beri yaşıyorum nerdeyse tam bır bı buçuk aydır fln
Songullakgoll ucmelekannsi bende yaşıyorum denemediğim yol kalmadı arabada emiyor hareket halindeyken zorluyorum sakinleştiriyprum tekrardan deneyerek almak zorunda kalıyor zıplayarak beyaz gürültüde de alıyor bu arada inşAllah geçer 4 ay 14 günlüğüz şuan çok zor bir süreç uyku problemi de var ama uykuyu dert etmiyorum beslenmesi daha önemli
ucmelekannsi Songullakgoll aynen öyle bitik vaziyetteyim ama yapacak bişey yok zaten alışmış gibi bişey oldum çokta zorlanmıyorum😁
Aaaeee aren3521 Aynı sorunu yaşadım baya bi toparladık ama arada yine şansını deniyor ama kazanan ben oldum çünkü kendimce yöntem geliştirdim. Bir ilahi belirledim kendime onu açıp emzirmeye çalıştım. Genelde uyku öncesini seçtim evde dolaştım olmayınca yatağın kenarına oturup hafif hafif zıpladım. Karanlık ya da loş odada emzirdim. Hepsinde ilahi açıktı. Şimdi onu duyunca hemen emme moduna geçiyor uykusu varsada uyuyor emerken. Çok zordu sütüm bile azalmıştı emmediği için ama kararlı oldum başardım gibi. Hala arada inat ediyor açıyorum ilahiyi kucağımda geziniyorum emmeye başlayınca oturup emziriyorum. Bir de çıngırağını elime alıp onu oynatırken emziriyorum o da ilgisini çekip emiyor.