Damlanurrr Fitolmaya regliyken diyetisyenim kesinlikle tartilmamami ve artı görebileceğimi söylemişti hemde motivasyonu bozuyor regli olacağımız zaman da aynı şekilde bir şişlik oluyor en iyisi bittiğinde tartilmak bence
sehpayacarpanserceparmak_ Kiloya bakmadim ama ben regl oldugumda gobegim kuculuyor regl bitince yine sezeryan gobegim cikiyor anlamadim🤷♀️
Fitolmaya Bende şuan regl dönemindeyim tartıya çıktığımda acaba ne kadar fark vardır diye merak ettim