Cileklipastam Anneler kaç günde bir duş almalıyım cok sık almakmi iyi az almakmi dikişler icin nasil olmali? 5 gun once sezaryen oldum
iyikiianneyim Cileklipastam yaz olsa her gün duş alın derdim çünkü çok sıcak olduğu için terliyor insan dikişlerde aynı şekilde duş almak iyi gelir fakat şu an kış havalar soğudu 2 günde falan almanız iyi olur tabi bilmiyorum böyle bi sıcaklama terleme var mı sizde. Lohusa teri dedikleri şey yani. Benim doğumum hazirandı çokta sıcaklar oldu ama benim terlemem apayrıydı.
adaatuna Cileklipastam ben sezeryandan bir gün sonra duş aldım doktor her gün alabilirsin demişti ve o almamı söylemişti Kaynar olmayan sucak suyla aldım
Cileklipastam RANAMMM ben cumartesi sezaryen oldum sali duş aldim simdi rutinim nasil olmali diye emin olamadm
Dilararden Sezaryen sonrası 2 gün hastanede yattım çıktığım gibi duş aldım ve sonraki günler her gün doktorum bunun ilacı her gün duş dedi
Cileklipastam Dilararden aa gercektenmi oyleyse hergun dus alirim yani bide esim gunde 2 kez pansuman yapiyor internetten bakmisti acaba 2 cokmu gunde 1 mi yaptiriyim
Ozlem369 Sezeryandns sonrs doktorum istersen duş alabilirsin dedi hemen ayağa kalkınca ben eve gelince aldim
laliko35 Cileklipastam ben gece dogum yaptım sezeryan , ertesi günü hastane de ebe duş alabilirsin demişti korktum ben ama Dr da duş al sorun yok demişti 3.günü duş aldım zaten 5.gün benim bandaj da çıkmıştı yazdı bi de günde 2 kere duş aldım hep birşey olmadı ♥️
Dilararden Cileklipastam pansuman hiç yaptırmadım, doktorum öyle bir şey de söylemedi, 2 hafta sonra kontrole gittim o zamana kadar krem vs kullanmadan duş ve duşta orayı temiz bir sabunla bastırmadan yıka dedi. Şu izlerim çok net değil
Poyrazsmomm Cileklipastam Hastaneden eve gelir gelmez dus aldim dikislerimi strecle kapatmistim doktorum asla islak kalmamali islanirsa pansumani degistir sac kurutma makinesiyle kurut demisti oyle yaptim