Çok çaresiz kaldım artık . Bebeğim 55 günlük gece saat başı ağlamaları var ağlamaların arasında da sürekli inleme ve ıkınmaları oluyor gaz damlası kullanıyoruz ama düzelmedi başına gelen var mı napacağımı şaşırdım hiç uyuyamıyorum emzirirken oturduğum yerde kestirdiğimle günler geçiyor