Kafayi yemek uzereyim haaaa. 4aylik bebegim. 1-2 haftadir dönmeye basladi ama iyi mi oldu kotu mu oldu ben anlamadm 😂 yaaa normal yatiriyorum 5 saniye bi bos birakayim hemen dönuyor, ya tmam dönsun, ama döndugu gibi de aglamaya basliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ duz yatrsam durmuyor kendisi dönse durmuyor surekli mizmizlaniyor kafayi siyirdim siyiricamm. 5 dk birakamiyorum diyorlardi bazi anneler ayy cidden oyleymis. Tuvalete gidicem annecim bekle diyorum kapidan ckmaya kalmadan basliyor cırlamaya. Yemin ederim sadece emdigi ve eline 1-2 oyuncak verdigim zaman susuyor onun disinda surekli agliyor,şunu yaazarken bile agliyor kiyamet kopuyor sabahin körü 🤦🏻♀️ lutfen tek olmadigimi soyleyin..surekli agliyor surekliii. Hep kucak istiyor evi gezdireyim istiyor. Surekli agladigi icin neden agladigini da cozemiyorum vallahi tırtlatıcam