Şimdi kızlar ya sabah uyandığımız zaman benim ve bebeğimin burun içi çok kurumuş oluyor acaba havasızlıktan mi. Yattigimiz odanın kapısı kapalı ve kalorifere yakınız acaba ondan mı.
Odaya açık şekilde su koysam havayı dengeler mi ya. Var mi bu konuda önerileriniz 🥺