Oğlum 6 aylık 5. Kez bronşit daha Kasım 28 doktora götürdüm bronşit dedi 3 iğne verdi çabucak iyileşti ve 2 gündür yine aynı o kadar dikkat ediyorum ama yok evden de çıkmıyorum korkudan yine oluyor ne yapacağım bilmiyorum artık herkes birşey diyor orası ayrı zoruma gidiyor bir çocuk bakamdını bile duydum üstü temiz altı temiz karnı tok eli yüzü temiz bir bebeğim var ama bakamıyorum demek 😔😔 ne yapabilirim yardım edin