Kızlar bebegm onbir aylık son bir kaç gündür 11, de uyuyor 3,4,5 gibi kalkıyor aglamak yok nadir mizmizlanma meme veriyorum dalmiyor pıspışlıyoruz yine dalmiyor uykuya en son 7,8 e kadar dayanıp tekrar uyuyor bu şekilde napicm yaa başına gelen varmı ne zaman bı uyku düzenimiz olur😭