patulya 22 günlüğüz ama herkes yalancı emzik ver diyor bilemedim erken mi değil mi bi de mememi de çok zor kabul ettirdim emzik alsam unutur mu ve hangi emzikden almalıyım sizce
emineref patulya kesinlikle Philip avent emziği ve asla erken değil bence kullanmalısın senin için de kolaylık
gulsumyeter2415 patulya evet kolaylık olabilir ama 3 bebeğime de vermedim verilmesi ayrı bıraktırmaksi da zor tabi siz bilirsiniz
gmz1991 Yeni kırkınız cıktı beni emzik niyetine kullanıyo ama emzik tutmadı bi türlü keşke tutsa da versem. Kabul ediyosa kesinlikle verilmeli anneye büyük rahatlık