Merhaba hanımlar
3 akşamdır bebeğim sürekli olarak kusmaya başladı hem anne sütü alıyor ek olarak da mama yiyor 2 aylık aşısını olmaya gittiğimde aşı olduktan sonra çok fazla ağladı o ara emziremediğim için çantamdaki hazırladığım mama suyu vardı fakat soğumuştu bende çok ağladığı için mamayı yaptım yedirdim fakat dediğim gibi soğuktu akşamınada kusmaya başladı ve bu kusma 3 gündür devam ediyor mamadan dolayı mı oldu yoksa midesini mi üşüttü o yüzden mi oldu bilmiyorum başına böyle bişey gelen yada üşütmüştür bunun için şunu yap diyen var mı aranızda yardımcı olurmusunuz?