dayanamadım başlık açmak istedim
12den beri eşimle uğraşıyoruz ama asla uyumuyor oyalansın diyorum oyun oynuyoruz yemek yediriyorum yok kaç saat sallarsam salliyim uyanık tam yerine bıraktığım an kalkıyo hemen geceleri de uyku düzeni kalmadı 5-6 yakın dişi de var noluyor anlamıyorum eşim motor üzerinde uyuklar diye korkuyorum ikimizi de uyutmuyor bayıldım bayılıcam uykusuzluktan bi sorunu yok gibi görünüyor her ihtimale karşı calpol de verdim ama aşırı mızmız aşırı ağlak sadece babası oynasın istiyo onunda uyuması lazım napıcam bişey söyleyin ilk defa bu kadar bu derece çileden çıkıyoruz neredeyse tüm komşulara gitti sesimiz yalandan ağlıyo gibi yapıyo susuyo gülüyor oynuyor ayarları bozulmuş sanki