Sallamaya erken başlamışsınız ben 4 aylık olunca başladım sadece akşamları sallarım şuan 6 aylık olmasına 1 hafta var ve gündüz hep beşiğinde uyku eğitimi verip kendi kendine uyuması için çok uğraştım ve başardım mesela şuan öğle uykusu saatiydi ben mutfağı toplarken o beşiğinde uyumuş sadece üstünü örttüm çıktım nasıl alıştırırsan öyle gider ve çok yorulursun biz gazdan çok çektik oyüzden her akşam banyo yaparken karnına masaj yapıp yatırıyordum çok rahatlıyordu rezene çayı da çok rahatlıyordu valla ben masajla büyüttüm o süreci atlattım diyebilirim gaz ilaçlarının hiç faydasını görmedim kimyonlu su içerdim rezene çayi içerdim gaz ile ilgili herşeyi denedim diyebilirim masaj ve banyo bizi daha çok rahatlattı