Yigitbetul Sizi çok iyi anlıyorum bende bir anda hamile olduğumu öğrendim hiç beklemiyordum inanamadim kabullenmem çok uzun sürdü çünkü ilk kızım 1 buçuk yaşındaydı daha asla düşünmüyordum yani ama Rabbim layık görmüş oldu şimdi doğdu zor tabiki ama alıştım iyi ki olmuş biraz zorluğunu ceksemde birbirlerine arkadaş olucaklar beraber oynayacaklar diye seviniyorum şimdide
O yüzden eğer hamileyseniz benim gibi kendinizi çok üzmeyin sonrası güzel oluyor 🥰