22 günlüğüz ve başlarda ememiyordu yeni yeni emmeye başladı önceden beslerken siringayla iki saatte bir beslenip uyurdu ama şimdi emziriyorum uyuyor 10 dk sonra tekrar emmek istiyor tam doymuyor diye düşünüyorum ve cabuk yoruluyor bu normal mi acaba yorulması felan ilk bebeğim ve çok tedirgin oluyorum bir de geceleri fazla sütüm ouyor sanırım ondan dolayı gece fazla doymuyor gibi