konukculidya Egzaması olan bebeğim için şampuan ya da sabun önerir misinizz. Başına gelen var mıı? Bebeğim 10 aylık olucak 2 gün sonra.
Zuzu_pufy konukculidya üstte kalsın ama ben sebamed kullanıyorum bazen de mustela ikisinin de içeriği iyi ben memnunum
sibelturan Zuzu_pufy bizde de hep egzama çıkıyor ya nasıl geçecek yüzü doluyo mustela geçiriyor hemen sonra yine cikiyo
konukculidya Cildiyeye gittik babasında da olduğu için oluyormuş. Ama kortizonlu şampuan veya krem kullanmak istemiyorum. Sadece kafasında oluyor. En azından şampuanı değiştireyim dedim tekrardan