Benimki de üç aylık olduğunda bi anda öyle oldu her gün yapan çocuk yapmaz oldu keyfi yerindeydi ama gelin bi de bana anlatın ama yedinci günün sonunda yaptı çok şükür doktorlar on güne kadar çok normal diyor bağırsakları da geliştiği için böyle oluyormuş 4,5 aylık olduk artık gün aşırı yapıyor şükür ama huzursuzsa ağlıyorsa sürekli vs bi doktorunuza gidin isterseniz bide ben 4 aylık olunca mama sandalyesine oturtmaya başladım ne hikmetse her oturttuğumda yapıyor kakasını artık sırf onun için gün içinde birkaç kez kısa süreli oturtuyorum