Dilekkkk19 benim de biri 4 yaşında biri 16 aylık bebeğim var, akşam çocukları uyuttuktan sonra mutfağı düzenliyorum, odaları topluyorum, ütümü de gece yapıyorum. Süpürmeyi gündüz yapıyorum sabah 11 de başlıyorum akşam 6 ya kadar bir yandan oyun oynuyoruz derken bir odayı süpürüp siliyorum sonra yemek yediriyorum bir odayı süpürüp siliyorum öğle uykusu geliyor yine oyun derken böyle tüm günümü alan bir süpürme🤣 haftada bir ev süpürüyorum 1 gün düzenli diğer günler dağınık yaşıyorum napim 🤷♀️ temiz ama dağınık☺️ eve gelen gidenim yok zaten olsa da çocuklu eve geliyor kusura bakmasın kimse, evin içinde çocukları oyalamak zor o oyundan bu oyuna koşuyoruz bir kaç sene sonra alacaklar eline telefon sonra ev dağılsa diye beklicez😌