elfbyr İyi geceler kızlar 3 aylık oldu kızım ama hala geceleri uyumuyo hatta dahada uzadı 5te 5,30da uyuyoruz …
sevimailesi elfbyr iyi gceler cnm benimki aksam 8 9 arası uyuyor ama ben uyuyamıyorum kendimi bildiğim bilesi gece uykusu bndr yok 🥺🥺😏
elfbyr sevimailesi benimde öyle güzdüz uyuyo ama gece yok yorulmuyolardamı anlamıyorum😃 yani ben dayanamıyorum artık ayakta zor duruyorum şimdi uyudu 10 dk sonra kalkar kalkıcagını bildiğim için yatagıma bile gitmiyorum🙅♀️
nehirsude0 elfbyr aynn canım ama en azindan oturabilseler oynayabilcez beninmki yastiga kafasini koysa agliyo kucaktata çok zor oluyo kollarim kopuyo tasimaktan çok yoruluyorum artik😓
sevimailesi elfbyr benim oğlum uyuyor akşam 8 en geç 9 da ama ben uyuyamiyorum🤣🤣🤣 uykuyu alamayan benim aksi gibi bizde durumlar ters oğlum uyuyor ne güzel ama ben uyku yok bakıyorum milletin çocuğu uyumaz anne uyumak ister benimki uyuyor ben uyuyamiyorum😏🤣
nehirsude0 elfbyr aynn öyle ev isi yapamiyorum cocuga bakmaktan allahtan kaynanam var yardim ediyo bakmakta daha yeni uyuttum bende ama deprem korkusuyla bende uyuyamiyorum geceleri 😅
sevimailesi elfbyr sanırım evlenmeden öncede boleydim 😅😑 sizin bebeleri yollayın geceleridr onlara bakarim😅😅