Sevgili anneler bebeğim yaklaşık 5 aylık,anne yani sepet besik almıştım bir yaşa kadar yatar diye ama boyu uzun ve kollarini açınca sığmıyor.Odasini da almıştık ama yatak almamıştım şimdi odasına taşıcam kızımı ama yatak konusunda karar veremiyorum.Sünger,lateks,yaylı,pamuk vs vs ne almalıyım,sizler neler kullanıyorsunuz?