İstanbul için deorem olacak diyorlar , İzmir’de olacak diyorkaf , Maraş etrafı yine olacak , Batman’da olacak , Bingöl’de olacak…. Nerdeyse her bölgeden şehir veruyiwr e zaten deprem ülkesi altımızda fay hattı dolu bir yerde olunca biz söylemiştik diyorlar korkuykruz hepimiz . Maraş depreminde hamileydim ve hala piskolojik olarak aşla iyi değilim her gece dua edip uyuyorum ama korkmaya gerek yok ben daha küçükken Batman’da büyük bir deprem olacak batmab suya gömülecek herşey gidicek vs. Dediler 25 yaşındayım 25 yıldır olmadı ne zaman olur , olur mu Allah bilir korkuyla.yasayamaz insan dua edip gönlümüzü ferah tutalım . Aynı şeyi öteki posta da yazdım tekrar yazmaya üşendim kopyaladım