tazemom1 2 aydır her gün gece 12-1-2-3 te uyuyoruz daha erkeni yok . Son 2 haftadır da uyumaya geçerken ağlıyor,kasılıyor feryat figan…. 6 aylık olduk ne yapacağım bilmiyorum artık tükendim
Ccyyln tazemom1 benimki nerdeyse 2 yaşında hâlâ öyle dayanamıyorum artık bi çocuğu uyutmak bu kadar zor olmamalı ya valla bıktım artık
tazemom1 2 yaşında mı 😓 Çok zor gerçekten .. tv telefon yasak bizde kullanmıyoruz hiç böyle olunca tüm gün çok yorucu oluyor üzerine bir de gece mesaisi ekleniyor ne yapacağım bilemiyorum artık. Uyku eğitimi mi versem diyorum ama daha çok aşı , ağrı vs olacak diyorlar
zehraleyla012723 10 ay 17 günlükten bildiriyorum hem hasta normalde de uyumuyor suanda da uyumuyor hic uyumuyor 😢 ama iyileşsin çok üzülüyorum
tazemom1 zehraleyla012723 iyileşir inşallah geçmiş olsun biz de hastaydık geçti sayılır boğaz enfeksiyonu oldu
Ahum tazemom1 aynı durumdayım,10.7 günlük,geceler resmen bi kabus. Tam uyudu derken hop,bi feryat,bağırışma,ağlama,uykuya direniyo,şimdide sallıyorum,ama yok uyumuyoooo,bazen öyle bağirıyoki durmadan,offf
tazemom1 Ahum ahhh ahh aynı çaresiz kalıyorum bazen bakıyorum boş boş . Yok mu böyle sorunlara çözüm bulannnn
Melkkkk tazemom1 bizde tam 5 ay olduk canım çıktı gezdir gezdir uyutamadım oyuncakla oynatırken uyudu çok şükür
nazlioz48 Acaba çocuğun derdini anlamaya çalışsanız olurmu negatifliğinizi yansıtmasanız huzursuzluk göstermesinin sıkmayın çocuğu çizgi film açın oynayın onunla ilginizi gösterin
tazemom1 nazlioz48 buradaki herkes derdini anlayamadığı için yazmış zaten.. ayrıca küçücük bebeğe çizgi film açılmaz. Tv telefon izletmiyoruz diye belirtmiştim.
dilaraguler Hanımlar bunu kesin deneyin evet sancılı bir süreç ama sonunda mutlu anne mutlu bebek . Sabah uyandığında 2 saat oyun+beslenme Sonra yatağına koyuyoruz piş piş sesi açıp bekledim 1 saat boyunca , ağlasa bile sadece poposuna vurarak pis pis yaptım kucağa almak yok ( en önemlisi) 1 saat boyunca direndi ve ağladı ( baya ağladı yavrum 😪) sakinleşmedigi için günaydın anneeem diyerek kucağıma aldım sanki yeni uyanmış gibi , 1 saat oyun oynadık . Sonra tekrar aynı şekilde yatağına koydum biraz ağladı ve 15 dkka içinde uyudu hemde 2 saat ( maşallah ) bu bizim için mucizeydi . Sabah + ikindi uykusu yapıyoruz 9 aylığız . Hepsinde aynı şekilde tekrarlandi . Gece zordu 8 de yatağına yatırdım 1 saatin yarım saati yatakta debelendi yarım saat ağladı süremiz dolunca tekrar aldim oyun oynadık 9 da tekrar yatağına götürdüm 45 dkka sürdü , rüya ogunu 12 de verdim şuan çocuğum 9:45 ten beri hiç uyanmadan uyuyor benden mutlusu yok . Saat 3:40 bu arada 😂 nerdeyse 6 saattir deliksiz uyuyor yabana atmayın cidden işe yarıyor . İlk gün biraz fazla ağlıyorlar ama git gide azaliyo ( dayanması zor biliyorum ) ama diğer türlü ben çok gergin ve stresli oluyordum bebeğimi böyle daha kötü etkilediğimo düşünüyorum, şimdi uykusunu almış mutlu anne mutlu bebek ☺️ bu arada uyanık kalma süresi 3 saat , 3 saat dolduğunda mutlaka yatağına yatırıyoruz , 2 saatten fazla uyursa uyandırıyoruz
tazemom1 dilaraguler çok güzel anlatmışsın teşekkürler ben de denemek istiyorum 9.45 çok normal bir saat Peki bu uygulamaya tam ne kadarlıkken başladın?
V_Gizem dilaraguler çocuğunuzu eğitim adı altında bir saat ağlatıktan piskolojini bozduktan sonra bebeğin öğrenilmiş çaresiz kabullenişi i başırı zannediyorsunuz bırakın 1 saat boyunca ağlamasını 5 dkkasına bile müsaade etmem bebektir bu yapmayın bunu cocuklarınıza ataklarda direnecek elbette bol oyun bazen gerekirse tv diğer alternatifler sabır çünkü hep böyle bebek kalmayacaklar unutmayın
Minikkualam tazemom1 Çare bulursan banada söyle 9 ay 5 günlük benim kız ve 2 haftadır gece 4 olmadan uyumuyor ve sürekli her uykusu geldiğin de ağlıyor delirmeme az kaldı gündüzleri de zaten ağlaya ağlaya zar zor uyutuyorum oda en fazla 20 dk uyuyor akşam 11 yada 11 buçuk gibi yatıp 15 20 dk uyuyup uyanıyor ve gece 4 e kadar uyumuyor banada yardımmm🙄🙄
dilaraguler tazemom1 rica ederim ☺️ Uykusuzluğu sonuna kadar yaşamış biri olarak çok üzülüyorum çok zor gerçekten Bebeğim tam 8 ay 23 günlük
nazlioz48 tazemom1 çocuğu sakinleştirmek adına izlemesinde sorun yok aşı kacmamak adına doktorlarda bunu problem olarak görmüyor bu ebeveyin beyni sadece yok teknoloji bağımlılığı falan bence herşey anne baba da çocuk yetiştirmede bitiyor 3 aylık bebegim var aktiviteler oyun halısı çizgi film sakinlestiriyor ilgilenlenmek ilgini göstermek daha uyumlu yapar a yok bu çocuk durmuyor ağlıyor diye yanıp tutuşana kadar
dilaraguler V_Gizem Bebeğimi bir saat boyunca tek başına ağlamasına izin vermiyorum tabiki , o esnada sırtını okşuyorum , pis pis yapıyorum tek başına koyup ağlatmiyorum ayrıca TV izlemesindense bir gün 5-10 dakika ağlayıp kendi düzenini kurmasını tercih ederim .