Arkadaşlar merhaba 4 aylık bebeğimin kakası bu zaman kadar hep sarıyken bugün yeşil oldu internette okuduğum da 4. Ayda yeşil olması normal yazıyordu ama bazı yerlerde hastalık v.s şeyler yazıyor eşim de uzakta çalışıyor ha deyince gelemez hastaneye falan gitmem icin ama sadece bu sabah oldu noemal bişi mi bu