elfipek14 Bebişimiz 3 aylık bugün bel altında ve vücudunun katlanma yerlerinde kırmızı lekeler vardı ve ayak üstlerinde şişme de var sizce nedir bilen yaşayan annelerim yardımcı olun doktora götürdük bilemedi sadece alerji dedi ama şişliği bilemiyorum dedi
nehirsude0 elfipek14 kabizlik icin durmadan emzirdim ben ve poposuna kulak cubugunu ucuyla kantoron yagi sürdüm
elfipek14 Ve birde kabızlık şikayetimiz var hergün kaka yapan bebeğim dün geceden beri yapmıyor yani bugün gün içinde hiç yapmadı zeytinyağı verdik bir çay kaşığı ama hala yok gaz çıkartıyo ama kakasını yapamıyor ne yapabiliriz
busraydz Kakası için ben zeytin aygi ile masaj yapıyorum poposuna ama sabunu da fitil haline getirip küçük bir parçasını da poposuna sokabilirsin eski bir yöntem ama annem söyledi bana masajla yapmazsa öyle yapıyorum tabi iki kere falan yaptım 3 ayda