Ağustos ayında bezi bıraktığımız oglumu gece 3 kere tuvalete kaldırıyorum en geç 10 .10.30 gibi uyur uyuduktan 2 saat sonra yani saat 1 civarı diyelim sonra 3 .30 gibi birde sabah 6 gibi eşimde o saatte işe gidiyor sese uyandığı oluyor ama biz geri uyuyoruz sabah 9 kadar falan bazen 10 oluyor . Kaldırmazsam kaçırıyor sonra üzüldüm anne diyor . 3 kere fazla mı ya bir anne miz diyelim çevre ay çok fazla bence yanlış dedi neye dayanarak söyledi bilmiyorum . Bence hazır değil gece bağla dedi asla bağlamam dedim 6 yaşına kadar normal diye okumuştum ama kaldırma olayına takıldım.