kubiceylin Kızlar aşılara karşı nedense pek güvenim yok. Rotavirüsü bilemiyorum? Yaptırmayıp pişman olan var mı?
Tosbaninannesi kubiceylin biz iki dozunu da yaptırdık hiç bir sıkıntı olmadı iyi ki yaptırmışım arkadasımın çocuğu hastanede yattı günlerce bundan dolayı
Alaucar kubiceylin 3 doz yaptırdım iyikide yaptırdım gecen sene yeğenim 1 ay hastanede yattı rota virüs dolayısı ile
Ballikizim99 Benim kız 3 aylık oldu yaptırmayı düşünüyorum da kaç aya kadar yapılması gerek ilk dozun bilen var mı bebeğimi kontrole götürecektim sorayım onuda diye ama devlet hastanesinde doktor yok şaka gibi alamadım randevu😔
zeynepgevil Ben 2.dozu yaptırıcam benim kuzenimde yaptırdı bebeğine aynı apartmanda eltisinin kızı da var beraber oynuyolar genelde o kız 2 hafta hastanede yattı kuzenimin kızına hiçbişey olmamıştı bence yaptır
Aseliiimmm kubiceylin alerjisi vardı bebegım ın yaptıramadım. 1 yılda 4 kez bagırsak enfeksiyonu geçirdi. Kesınlıkle yaptırın
Aseliiimmm kubiceylin bır arkadaşım hepatit dahil hiçbir aşıyı yaptırmadı. Bebegı su an 8 aylık ve yogun bakımda yatıyor sarılık değeri çok yüksek..
fatosbcr2 kubiceylin arkadaşım yaptırmadı çocuk 2 yaşına geldi sürekli hastalanıyo pişman oldum yaptırmadığıma dedi bir hafta filan hastanede yatıyor bence yaptırın önemli bir aşı bu hafta bende yaptırdım rotayı