Oğlum geçen hafta 1 yaşına girdi ve yaklaşık 2 aydır bazı geceler titreyerek ağlayarak uyanıyor. Emziğe çok düşkün bir çocuk olmasına rağmen yaşına girdiği gün emziği almamaya başladı bununda sebebini anlayamadım emzik olmadığı için uykuya geri döndürmekte çok zorlanıyorum bu durumu yaşayanlar var mı aranızda artık tıkandım bu konuda ne yapabilirim bilmiyorum 🙄