Mimoza-kizim
Buna takılmayın benim kızım da kaşla göz arasında kedimizin mamasından atıyo ağzına bi tane öyle yiyor . Doktora sordum bir problem olmayacağını söyledi , sonuçta hayvanlı evdeyiz. Kedinin mamasını masa üstüne vs taşıyın biz öyle yaptık ulaşamıyor böylece 🍀 Yapılan yorumda okuduğum cümleye istinaden söylüyorum ki kedinizden , evinizin patili dostundan vazgeçip beslemeyi bırakmayın lütfen. Ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama onu ailesinden uzaklaştırıp tek başına bırakmayın . Onlar da bir bebek kadar masum , savunmasız ve korunmaya muhtaç. 🌺