Kızlar Instagrama girdim Bursa merkezli deprem olmuş yine 3.9 biz o saatte disardaydik arabadaydik,iyi ki evde değildim hissetmedim, 5.1lik deprem sonrası hep son depremleri kontrol ediyorum çok sallamisti o deprem ve son depremlerde de yine bir sürü bursa Gemlik Körfezi Mudanya deprem olmuş ,çok huzursuzum,buraya yazıyorum benim gibi tedirgin olanlar var mi yada ferahlatıcı şeyler yazan olur belki diye.icim çok huzursuz