58122134 içmiyor benimki de bebelac gold aldım içmedi sma optipro aldım içmedi aptamil aldık uyku sırasında içiyor sadece zaten mama meme gidiyoruz öyle oda mamayı hazırladığım zaman kapağını açık bırakıyorum soğuduğu zaman o ağır kokusu da gidio içiyor öle içine vanilya şurubu koyan var pekmez koyan var tadı güzel olsun diye aslında aptamil güzel bir mama ya anlamıyorum niye içmiyorlar