Kizlar adetim 2 gün gecikti. 3-4 gündür de karin ağrısı yaşıyorum. Bugün test yaptim 2-3 dk bekleyip attim. Daha sonra icime sinmedi tekrar baktim silik bir cizgi vardi. Ama test 1 saat kadar copte kaldi. Esime tekrar baska marka test aldırdım onda tek çizgi çıktı. Haliyle kafam karıştı. Eger gebelik varsa hamilelik kapsayan sigorta yaptıracağım o yüzden kan vermek istemiyorum kesinlesmeden. Ilk testime bakar misiniz?
