tgbalperen Bebeğim 2 buçuk aylık geçen hafta 3 gün kaka yapmadı acilde lavman yapıldı rahatladı ertesi gün kendi kendine yapti ama şuan 5. Gün olacak yine yok uyarıyorum zeytinyağla masaj yapıyorum gaz çıkarıyor gazı da kokuyo ama kaka yok doktor sadece anne sütü aliyo 10 güne kadar normal diyo bebegimde gururlu sıkıntısı yok ama ben rahat değilim başına gelen var mı?
etuerk tgbalperen 6. Gün bugün hala yapmadı duşta masaj yaptırdım ılık rezene çayı içirdim zeytinyağı verdim karnına masaj yaptım herşeyi denedim ama yok yarın doktor randevusu yaptık mecbur yazdıklarımı bir deneyin isterseniz
Hamburgerr tgbalperen evet normal aslında ama biz anneler olarak huzursuz oluyoruz biliyorum sürekli uyarıyla yaparsa alışır akışına bırakın 1-2 damla zeytinyağı içirebilirsiniz ama
2_erkekannesi tgbalperen Benimki de o aylarda öyleydi eltim Zeytinyağı sıkmıştı poposunun içine şırıngayla azıcık
Hunilininbirii tgbalperen sürekli uyarana maruz bırakırsanız ona alışır daha zor olur, huzursuzluğu yoksa sıkıntı yapmayın
tgbalperen etuerk rezene hariç hepsini denedim yapmadı. Rezene için de küçük diye vermeye kıyamıyorum. Neden böyle oluyo anlamadim ilk bebeğim çok panikliyorum.
Fato411 tgbalperen kasları gelişmediği için sık yapmaması normal bence endişelenme. Eğer huzursuzlanır ağlar vs ise müdahale et bence
Adenburcu55 Benm bebeğimde iki aylık benmde yapimiyodu kaka gazdan dolayı dedi dokturumz ama şuan kndi kndine yapiyo 10gunu geçince sknti oluyormuş o yüzden panik ypmayin
11-zeynepbebek- @tgbalperen aynı problemleri yaşadım bebeğin sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal sakın lağman uyaran yapma derim yine kendin bilirsin ben yaptım pişmanım her doktora gittiğimde travma oluştu sürekli doktoru görünce ağlamaya başlıyor
Egenin_pamugu Bebek huzursuz değilse sorun değil yapmaması , bir çay kaşığı zeytinyağı içirin, kasıklara karnına zeytinyağı veya sarı kantaron yağı ile masaj yapın makatınada sürün, gaz damlasını günde iki kez kullanabilirsiniz
keremakkus Kızlar normal yapar panik olmayın sıcak tutun ayağını karnına güzelce masaj yapın bide armut yiyin sütünüzden geçer. Kendi beslenmenize dikkat edin :) yine geçmese nbl drop probiyotik var doktoruna yada sağlık ocağına sorup alabilirsiniz ilaç değil biz kullandık ilk 3 ay rahat geçti ❤️
Egenin_pamugu tgbalperen hatta aktarcı arkadaşım hediye etmişti kullan bebeğine diye sezeryan yarasına falan iyi gelir demişti
tgbalperen Hunilininbirii huzurlu bebis kaka yok ama gazını kendi çıkarıyor çişini yapiyo ben endişeleniyorum
sakinolpelincim tgbalperen benim bebeğimde de oluyordu hatta çatlak oluşmuş popoda doktor krem fln verdi çiş bile yapsa ağlıyordu bezi islansa ağlıyordu kaka yaparken ağlıyordu. Fitil verdi eczacım çok mecbur kalınca kullan dedi poposunun catlamasindan iyidir. 1 yaşına kadar 2 3 defa kullandım hemen yapıyor hem fitilde canı da yanmıyor ağlamıyor.
2_erkekannesi tgbalperen Hayır hiç acıma yok zaten çok az ucunu sokucan sıkıp geri çekicen . Bl tatlı kaşığı kadar zeytinyağı. Tabi gene siz bilirsiniz
Adenburcu55 Ben kızıma zincoyuda kullndim ise yaramadı ama hakiki zeytin ya icirdim hem kızım anne sütü hemde mama alan bı çocuk DHA iyi faydasını grdum mamsini. İçine koyuyodum ben tabiki doktr tavsiyesiyle