Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık 6 aydan beri ek gıda sunuyorum ama hala ek gıda almıyor ağlıyor gün boyu kusuyor bir çay kaşığı versem bile ne yapacağımı şaşırdım kaşık çatal görünce hemen hemen için atılıyor ama maalesef ağzına verince sürekli öğürüyor ve gün boyu kusuyor 3 aydan sonra meme reddini aşamadık ve mamayla beslendi halen mama veriyorum ama ek gıda almasını da istiyorum doktor yaşına gelene kadar normal dedi ama içim huzursuz belki aranızda bu durumu yaşayanlar vardır Allah rızası için yardım edin ne yapmalıyım