Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük doğduğundan beri bir yerine ellediğimizde rahatsız oluyor kafasına dokunsam rahatsız oluyor elini tutsam rahatsız oluyor karnını sevsem yine aynı ya eliyle itiştiriyo ya sesler çıkarıyor bu kadarı normalmi otizmle bir ilgisi olabilirmi bu kadar erken belirti gösterebilirmi içim içimi yiyor varmı böyle bir şey yaşayan