kayrammm1 Kızlar buzluktan çıkardığım sütü sıcak suyun içerisine koydum ama sütün içerisinde küçük küçük parçacıklar var normal mi ilk defa vereceğim?
Hamburgerr kayrammm1 evet sütünüzün yağı ama buzluktan çıkab süt öyle yapılmaz bir gece önce buzdolabına koyucaksınız yavas yavas acılacak ertesi gün ancak bu şekilde benmari usulü ısıtabilirsiniz
AEgemm kayrammm1 normal hafifçe çalkalayın karışıp homojen halini alıyor. Bundan sonra buzluktan vereceğinizde geceden çıkartıp dolaba koyun kendisi erisin ama
_tuuggcce_ kayrammm1 merhaba, sütün yağı o donduğu için öyle ama bir gece önceden buzdolabı kısmına koymanız lazım, o şekilde erimesi gerek. Eriyen sütü benmari usulü ısıtmalısınız
Sesss_s kayrammm1 parçaçık derkek yag gibi mi yada aniden eridigi için buz parçalarım? Verebilirisiniz sıkıntı olmaz ama önceden cıkartıp kendiliginden erimesini beklemek dah saglıklı olur. Bende acil durumlarda oyle yapıyorum hiç bir sorun olmadı