seren01 Kızlar sezeryan sonrası enfeksiyon geçiriyorum aranızda başından geçmiş olan var mi Dr ilaç tedavisi uyguladı ama hala geçmedi sizce ne yapılmalı ?
durker Yara yerinde mi enfeksiyon Geçmiş olsun bol c vitamini yara iyileşmesini hızlandırır bol su sizin yapabilecekleriniz
mavisimbebek33 Ya benimde göbek altında kaldığı için zor oldu. 4 ay geçti hala sızlıyor kaşınıyor. Doktorum devamlı kuru tutmam gerektiğini söyledi.