Kızlar 36 günlük oldu bebeğim 20 günden sonra uyanık kaldığında sakin asla yatmıyor aglıyor ama ne aglamakk cıldırıyo karnı yok altı temiz gazı yoo emin oluyorum ama yok yani uyanıkken sessiz yatmıyor yaşayan varmı bu durumu neler yapıyosunuz. Uykularıda çok kısa genelde uyanık hep