aselmomm1 3 ay 22 günlüğüz. En erken 11de uyurdu. Çoğunluk 12-1 idi. Son 2 haftadır falan sanırım 20.30 gibi odaya alıyorum. Kırmızı ışık açıyorum sadece uyutuyorum. Ama tam dalmadı 22.00-22.30 gibi oluyor. Şu anlık bu kadar erkene çekebildim. Hala bu şekilde devam ediyorum zamanla biraz daha erken uyur diye tahmin ediyorum. Ama o esnalarda ataklar, dişler olacak illa bi kayma olur ama bakalım. 20.30dan sonra odadan çıkamıyorum. Uyandığında geri uyutmaya çalışıyorum. Çok ağlarsa kucağıma alıp sakinleştiriyorum sonra tekrar yatırıyorum, uyuyor. Gündüzleri max 40 dk uyuyor. Alıştım buna artık. Bugün ilk defa 2,5 saat uyudu sadece çok şaşırdım ama dün gece 2 saatte 1 kalktı sanırım ondan dolayı uykusunu alamamıştı 😄 gece uykularımız ise 4 saat uyuyor genelde. Çok çok uykusu varsa anca 5 saat. Tam uyanamasada artık acıktığı için kıpırdamalar başlıyor, hemen alıp emziriyorum tam uyanmadan geri yatırıyorum uykusuda bölünmemiş oluyor