leylagokhan benim kızımın da erken kapanmıştı , yukarda bir annenin yazdığı gibi oldu .Yan süturlar genişlemeye devam ettiği için sorun olmadı. Şuan 3 yaşında, normal bir kafa şekli ve yaşına uygun boyutu var . Tabi takip edilmesi gereken de bir konu.