Sezeryan sonrası sondadan dolayı mi bilmiyorum ama küçük tuvaletimi yaparken yanma hissediyorum. Afedersiniz çok yaptığımda değil ama az yaptığım sırada bir yanma oluyor. Sondayı ilk çıkardıklarında olmuştu. Temizliğime çok dikkat ediyorum. Ama neden böyle oluyor anlamadım. Yaşayan var mı böyle birşeyi 22 günlük doğum yaptım. 40 sonrası kontrole gittiğimde soracağım doktora ama böyle olup çözüm bulan var mı kızlar??