ayybukemm06 Kızlar eşimin hala kızının nişanında hangisini giyeyim .. 158 boy .. 63 kilo .. biraz göbek ve biraz basen var .. biraz popo hihihi 🤦🏻♀️🤭🤭
Tatlican ayybukemm06 1yesil harika ama kilonuza uygunmu en iyi siz bilirsiniz daha once bu kesim giyiyorsanz guzel olur
ayybukemm06 Tatlican @2boymommy kızlar ben de 1 e bayıldım ama aklım 2 de kalır diye çok korkuyorum 🥹😁 ikisi 560 lira tutuyor. Diyorum ki ikisinide alayım. Beğenmediğimi iade edeyim he ne dersiniz
2boymommy ayybukemm06 olabilir korse falan giyebilirsin mesela altina.. Tam anlatamicam ama yesilli büzmeli oldugundan biraz daha avantaj gibi geldi bende bu sekil giyerim daha güzel görünür🤣
Gizmokzilla ayybukemm06 ay bence 2.çok güzel sade, abartı değil hanım hanımcık bi elbise bayıldımm ✨✨
LavininAnnesii ayybukemm06 1 daha güzel ama basenli birine 2 daha çok yakışır bence(ben de basenliyim)
Dilararden Fotoğraf daha güzel ama vücut tipinizi anlattığınıza göre 1 olmaz 2. Fotoğraftaki elbiseyi daha iyi taşırsınız