Dilekkkk19 ben akıl veremycem hiç böyle bir çocuğum olmadı sjdjdj 10..30 da uyuyunca maks 8 de uyanıyor benimki 18.ayında da 9 .30 da uyurdu. Öğle uykusunu 12-15 arası 2,5 saat kadar yapardı . 18 aylık olmasına rağmen az uyuyor gibi öğlede sabah çok uyudugundan sanırım. Bence sabah biraz erken kaldırıp saatleri geri alın büyüdükçe uyuma saatleri ileri kayıyor şimdi de geç geliyor demek o saat