Kizlar merhaba. İşe gidiyorum eve geldiğim an ve tüm h.sonu her daim yanında olmamı istiyor kızım. Tuvalete bile gitsem kapıda kiyamet.bi kadar değildi. Ara ara tatillerin oluyor alışıyor mu acaba? Gece de 1 kez uyanırdı simdi 2 3 kez anne diye ağlayarak. Ne yapmalı acaba.. babasına uyutturmuyor asla her şey anne. Oyuncakla bile bensiz oynamıyor artık böyle değildi