@Selintc kendiliğinden geçer dediyse diş incisidir bence doktorunuza güven. Sonuçta bizden daha iyi bilir. Ya da senin yerinde olsam farklı bi doktora daha götürürdüm. Benim oğlumdada çıkmıştı ama çok minikti ve beyazdı. Nokta kadar bişeydi yani öyle diyebilirim. Ama şimdi internetten baktımda diş incisi böylede olabiliyo, bu şekilde görsellerde var. Geçicidir diye düşünüyorum umarım öyledir, farklı bi doktora daha danışın içiniz rahat etsin