Shrgzr Bugün 4 ay 6 günlük olduk. Dün 4 ay aşımızı olmuştuk ve dün geceden beri gece uykusuna geçerken ağlıyor emziğini almıyor sürekli bağırıyor gece 12de uyuyor 9da uyuyan kızım 😐 acaba aşıdan mı yoksa ataklar mı başladı 🙄🙄
yasee01 Shrgzr oglumda dün oldu 4. Ay aşısı dün çok ağladı uyumadı emmedi bugün sıkıntı olmadı şükür muhtemelen seninki de asidandir ateşte oldu biraz calpol verdim sakinlesti
Mnli Shrgzr bizimki aşıdan sonra 1 gece ateşlendi sadece hafif uykuda problem yaşamadık ama atak mahvetti uyku düzenini 4. Ayın atağı da uzun sürüyor
Shrgzr yasee01 ayyy umarım aşıdandır 🙏 misler gibi sıkıntı çıkarmadan uyuyan kızım sebepsiz yere bağırıyor uyumamak için elimizden de bişey gelmiyor sadece sussun diye uğraşıyoruz 🙈
yasee01 Shrgzr kuzum benim bacağı agriyordur belki ondan ağlıyordur bende altini değiştirirken yanlışlıkla aşı yerine degdim çok ağladı
Shrgzr yasee01 umarım ondandır ya zaten aşı yerleri de kızarmış ebemiz değişmişti acaba canı çok mu acıdı diye düşündüm ama bilemedim 🤷♀️
Mnli Shrgzr kızım 26 kasımda 4 aylık oldu o gün ya da sonraki gün başladı gözüküyordu şimdi uygulamadan baktım 5 gün daha var diye gözüküyor harika haftalar uygulamasını indirip takip edebilirsiniz
ucmelekannsi Shrgzr biraz uzun sürüyor 3bucuk aylıkken başladı bizim yarın 5 aylık olacaz daha devam ediyor
Shrgzr colaktugba çok mantıklı öyle yapmak bizde 6ay aşılarını öyle yapalım bari ya böyle çocuk mahvoluyor 😔
Tubimomiki Shrgzr bence atak benimkide 4 ay 3 günlük son üç gündür beni delirtiyor ve aşıyı daha yaptırmadım gece sürekli uyaniyor birden ağlamaya başlıyor
yasee01 Oz033603 1 çay kaşığı verdim sabah 10 da aşı oldu akşam 9 gibi ateslendi 1 kere verdim ama ikinciyi vermedim çok yukselmedi ateşi