Arkadaşlar merhaba 10 şubat doğumlu bir oğlum var. Arada değişik sesler çıkarıyor ama henüz anne baba mama demiyor. Bu kafama takıldı
Ama en çok aklımı meşgul eden şey ismini seslendiğimde dönmüyor göz teması var bişey istemediğinde belli ediyor içime şüphe düştü otizm olabilir mi diye 😔😢 özellikle ismine bakmaması normal mi bilmiyorum 😔😢 10 aylık bebek neler yapar ? Evde genelde bebiş yada oğlum diyoruz erkek çocuk. Bu olanlar normal mi arkadaşlar