maitea normal kilo almış, çok almamış. Obez olunacak bir durum yok zaten emekledimi diş dönemi falan derken doğru düzgün kilo alımı bile olmaz ki kaldıki obez olma durumu hiç olmaz. Ayrıca mama veriyorsanız çok kilo alması normal (ama alması gerektiği gibi almış çokluk bir durum yok) gazı fazlaysa doktorunuza danışıp mamasını değiştirin bazen mamalarda fazla gaz yapabiliyor