Merak etme bende 10 günlüktü oğlum grip olmuştum onlar küçük ama bağışıklık sistemleri bizden daha güçlü olsalar bile çabuk atlatırlar. Sen bol bol emzir en iyi ilaç sütün. Eğer hasta olursa da burnunu temizle yeter zaten başka bir şey yapamıyoruz. Kendinde taze kök zencefil al iki tane falan rendele tülbentte sık yarım çay bardağı falan çıksa yeter bir dikişte iç acı çünkü arkasına da su iç istersen ertesi gün ayağa kalkarsın hem de sütünden bebeğine de geçer ona da iyi gelir geçmiş olsun