Kızlar bundan 11 12 gün önce hastalanmistim 5 6 gün gecikmeli geldi ama hastalandim bayagi4 gün normal kalamam oldu son iki üç gün de kahverengi geldi öyle sorum şu
Yani adetime şuan 15 16 gün var yoğun Bi akıntı oldu sanırım yumurtlamaydi ama gecti şu son 4 5 gündür de bir bel ağrısı oluyorum bazen kasiklarjma agri giriyor ama tam adet ağrısı gibide değil usutmeden böyle bir agri olabilir mi üstüne görme ile adet arasında Bi fark varmi acaba